FORENINGSPORTAL Kva skjer på Osterøy?

OLE BULL KAMMERKOR

Ole Bull Kammerkor er eit elitekor med songarar frå fleire ulike kommunar. (Songarar frå Osterøy, Os, Øygarden, Alver og Bergen kommunar.)

Koret øver i Bergen (Hop skule, Kloppedalsvegen 18) kvar tysdag kl. 18-21. Me tek inn nye songarar ved prøvesong. Ta kontakt om du er interessert.

Koret syng innanfor den klassiske sjangeren, frå renessanse til nyskrivne verk.

Hovudaktiviteten til koret er konsertar. Samstundes arbeider me for å vera eit tilbod for innbyggjarar i alle aldrar. Me har prosjekt både for born og unge og opptredener på alders- og sjukeheimar. I tillegg til klassiske korkonsertar har me òg eit gratis tilbod med huskonsertar omtrent ein gong i halvåret der songarar i koret presenterer ulike sider av seg sjølv enn berre korsongen.

Studentar får sterkt rabatterte billettar og me deler ut gratis billettar til elevar ved integreringsinstitusjonar til våre ordinære konsertar.

Koret har postadresse og dirigent frå Osterøy; Jon Flydal Blichfeldt.

Meir om koret finn du på www.olebullkammerkor.no

(Foto: Magnus Skrede)

90560217 /

post@olebullkammerkor.no